Tuesday 21 January 2014

Mini Popjes

Ik kan niet geloven dat het al zo lang geleden is dat ik hier op mijn poppen blog ben verschenen. Ja de tijd vliegt als je plezier hebt, vind je ook niet? Ik heb niet niks gedaan hoor mijn portfolio zit behoorlijk vol met illustraties maar nu is het dan toch weer tijd om wat poppen te maken en vooral een paar die gebaseerd zijn op mijn tekeningen.


Dit heerlijke ding is een mix van de twee onderstaande Illustraties. Het is zo leuk om mijn tekeningen tot leven te brengen. Ik heb dit popjes Beryl genoemd naar een vriendin die geweldig nobel is. Ja ze doet me erg aan haar denken zoals ze daar op dat doosje zit.



Beryl is maar 14cm lang en past precies in mijn hand. Ik vind het heerlijk om zo'n  klein gezichtje te schilderen en hopelijk worden ze nog kleiner. Beryl heeft al een heel stel vriendinnetjes. In de loop van deze week zal ik jullie aan ze te hopen voorstellen.



Grappig zijn ze he? Als je Beryl wilt hebben  kun je haar hier bestellen. Alle meisjes popjes komen in hun eigen huisje bij u aan dus een extra bed zal je echt niet voor ze hoeven op te maken.

1 comment:

  1. oh so gorgeous....such happy cheery little beings :)

    ReplyDelete

Ik vind reacties geweldig! Erg leuk dat je even bij me bent langs geweest